Kako koristiti Linkedin za promociju digitalnog proizvoda?

Patrick Collins, startap konslutant i preduzetnik, u ovom vebinaru govori o tome kako skalirati i promovisati digitalni proizvod i koji su elementi neophodni kako bi se alati poput Linkedina usvojili na način koji će maksimizovati njihovu efektivnost.

Izvor

Startit

Nivo materijala

Tip materijala

Autori

Startit

Startit je pokret čija je misija da napravi zdravo i uspešno društvo kreiranjem preduzetnih, nezavisnih i solidarnih pojedinaca koji stvaraju vrednost za sebe, svoje okruženje i ceo svet.

Patrik Kolins

Patrik Kolins, iskusni mentor na akceleratorskim programima za startape iz SAD-a.

Preduzeti ideju znači oživeti je

Ako se slažeš da je dobra ideja nužan, ali ne i dovoljan uslov za uspeh i da je potrebno preduzeti akciju da bi ideje postale stvarnost, onda želiš da budeš u toku sa aktivnostima projekta “Preduzmi ideju”.